Pesimistul vede partea goală a paharului, optimistul vede partea plină a paharului iar în timpul acesta când cei doi se ceartă cine, care, cum vede, imediat vine antreprenorul oportunist şi vinde paharul câştigând astfel scandalul. Concluzia: Oportunitatea înseamnă bani !

pagină

vineri, 19 septembrie 2014

Despre Dogecoin


DOGECOIN


Acum am să îţi vorbesc despre Dogecoin. Conform site-ului BitCoin Talk această monedă digitală a luat naştere la data de 6 decembrie 2013, la început Dogecoinul a fost sub formă de parodie iar într-un timp scurt a devenit rivalul numărul 1 al Bitcoinului.
Aici vorbeşte fondatorul Dogecoinului, Jackson Palmer, merită urmărit.


     Dogecoin are o prescurtare?
Da. Prescurtarea de la Dogecoin este DOGE.

    Cât este valoarea 1 Dogecoin?
Ca şi la Bitcoin şi alte crypto-currencies, valoarea se schimbă din minut în minut, aici poţi urmări în timp real cota de piaţă a unui Dogecoin Dogecoin Chart .

    Unde îmi pot crea portofele virtuale?
Îţi poţi crea portofele virtuale folosind link-urile de mai jos ( eu mizez pe variantele browser wallet, nu downloadez, dar este alegerea ta dacă vrei portofel online sau în device-ul tău ).
1. Dogecoin.com - aici poţi selecta ce fel de portofel vrei.
2. Holy Transaction - cum am specificat şi la BTC ( Bitcoin ), aici ai portofele-n portofel în Bitcoin, Dogecoin, Litecoin, Blackcoin, Darkcoin, Peercoin.
3. Moolah.io - altă bancă virtuală ce-ţi ţine dogecoinii în siguranţă.
4. Block.io - îţi permite să tranzacţionezi online şi să salvezi bani şi timp.
5. MultiDoge.org - trebuie să downloadezi walletul personal.
( actualmente eu folosesc dogecoin.com şi holytransaction.com ).

   Atenţie!!! Nu uita să validezi conturile în 24 de ore, să salvezi adresele de wallet. ( a NU se face schimb de parole cu nimeni, site-urile oficiale nu cer schimb de parole cu alte servicii neoficiale ).

Dovada mea personală ( dogecoin.com ):