Pesimistul vede partea goală a paharului, optimistul vede partea plină a paharului iar în timpul acesta când cei doi se ceartă cine, care, cum vede, imediat vine antreprenorul oportunist şi vinde paharul câştigând astfel scandalul. Concluzia: Oportunitatea înseamnă bani !

pagină

vineri, 29 ianuarie 2016

AvaBitcoin - Review (Testat)

AvaBitcoin
- Review -
- Testat -

Similar platformei Minute BTC este şi Ava Bitcoin.
Ava Bitcoin  este o platformă care generează între 0,1% şi 1,5 % în fiecare oră din suma activă din cont.
Pentru început am fost sceptică în ceea ce priveşte această platformă deoarece nu apare în motoarele de căutare de la Google, dar m-am interesat de această platformă de la un amic ce o foloseşte şi e mulţumit de felul în care funcţionează.
Dacă amicul meu tot lăuda această platformă, m-am gândit să-ncerc şi eu că încercarea moarte n-are, iar spre surprinderea mea, în această dimineaţă am văzut că generează bitcoin.
Bineînţeles, generează doar 0,1% din cât am depus.
Mai întâi ai nevoie de cont.
Click pe următoarea adresă: Ava Bitcoin - Înregistrare şi fă-ţi cont (nu cred că mai are sens să-ţi explic cum să faci un cont) iar după ce faci contul click pe Login şi intră-n cont.
Cifrele din cont sunt pe zero.
Ca să faci sistemul să funcţioneze, urmăreşte paşii de mai jos.
Pasul 1:
Depune în cont minim 10,000 de satoshii şi când se confirmă tranzacţia, platforma lucrează pentru tine.
Eu am investit 40,000 de satoshii.
Pasul 2:
Aşteaptă o oră (fă altceva între timp) şi vezi primii  0,1% din satoshii depuşi.
Pasul 3:
Investeşte primii 40 de satoshii în platformă.
Click pe Deposit. Îţi apare un chenar de forma următoare:
Dă click pe "Deposit from Balance" iar apoi îţi apare un chenar de forma următoare:
Scrie suma pe care vrei să o reinvesteşti, selectează compounding 10% şi click pe make deposit.
(Eu aşa fac la fiecare oră).
Mai sus îţi arăt investiţia plus profitul. Poţi renunţa şi retrage banii oricând doreşti.
De aseară şi până acum am făcut un profit de 600 de satoshii (nu e mare lucru pentru început dar în timp vei vedea rezultatele), din care 520 satoshii am reinvestit şi 80 de satoshii au rămas în balanţă.
Această platformă are trei tipuri de câştig:
- Tipul Starter : 1%
- Tipul Expert : 1,2%
- Tipul Pro : 1,5%
Am ales pentru început sistemul "starter" pentru a încerca platforma şi-ncepe să-mi convină. 
Cred că în curând, după prima retragere de minim 100,000 satoshii voi reinvesti în această platformă.
Îmi place cum funcţionează şi din partea mea, pe o scară de la 1 la 10, are cifra 7,8. :)
Nu uita de sistemul de afiliere! 

Mult succes,
             Moneda Digitală!