Pesimistul vede partea goală a paharului, optimistul vede partea plină a paharului iar în timpul acesta când cei doi se ceartă cine, care, cum vede, imediat vine antreprenorul oportunist şi vinde paharul câştigând astfel scandalul. Concluzia: Oportunitatea înseamnă bani !

pagină

marți, 23 februarie 2016

Generatorul de Bitcoin - 30BitCoin

Generatorul de Bitcoin
30BitCoIn
- Review -

De curând am aflat de acest generator şi mi-am zis să-l încerc. Sistemul este pe nivele, de la nivelul 1 la nivelul 30 şi în funcţie de nivelul pe care-l ai primeşti satoshii.
Ca să îţi faci cont intră pe adresa următoare: 30 BitCoin iar apoi folosind adresa de e-mail, parola aleasă şi adresa ta de bitcoin din Holy Transaction îţi creezi cont, chenarul apare sub forma celui de mai jos.


După ce te-ai înregistrat, în cazul în care nu ai intrat în sistem automat, caută opţiunea de Login, introdu e-mailul, parola şi captcha iar apoi intri în cont.
Este posibil să efectuezi acest pas de două ori.

Felicitări! Acum ai cont!
În mijlocul paginii ţi se arată chenare în forma celor de mai sus şi totodată ţi se arată profitul pe care-l faci pe zi! 

Când dai "claim" trebuie să introduci captcha de două ori ca să dovedeşti că eşti persoană şi nu robot. Roboţii sunt blocaţi automat de către sistem!
În partea dreaptă a paginii ţi se arată nivelul la care eşti, actualmente sunt nivelul trei după prima retragere.
 
În partea din stânga ţi se arată opţiunea de retragere, referalii şi istoria contului.
După cum se vede, balanţa mea actuală este de 12306 satoshii (sunt la a doua "claimare").
Asemănător Bitcoin Nour se percepe o taxă de retragere de 5000 satoshii. Minimum de retragere este 13000 de satoshii
Mai jos ai istoria contului meu! Am testat acest generator şi este bun platnic! Nu am avut nicio problemă cu acest sistem deloc până acum.
 
Îţi place sistemul? Atunci intră-n echipa mea de referrali aici, invită-ţi prietenii şi have fun!
Echipa mea - 30 BitCoin
Nota mea pentru acest site este 8,9!

Mult succes,
Moneda Digitală!