Pesimistul vede partea goală a paharului, optimistul vede partea plină a paharului iar în timpul acesta când cei doi se ceartă cine, care, cum vede, imediat vine antreprenorul oportunist şi vinde paharul câştigând astfel scandalul. Concluzia: Oportunitatea înseamnă bani !

pagină

marți, 23 februarie 2016

Investeşte inteligent. Hourly Coins - Review

Investeşte inteligent.
Hourly Coins
Review

În goana mea după noi sisteme de minat bitcoins sau de investit în bitcoins am dat de un site super inteligent care a "ieşit pe piaţă" în urmă cu cinci zile. Sediul oficial se află în Londra.
Pentru a accesa sistemul, te rog, intră-n Echipa Mea Hourly Coins
Acest nou sistem te poate ajuta în multiplicarea bitcoin-ului. Desigur, nu te aştepta la un câştig colosal dacă suma investită este minimă.
În funcţie de cât la sută vrei să ai profit pe oră, atât investeşti!
Pentru început am fost sceptică şi am investit minimum de 0,001 BTC ceea ce înseamnă 1,71 RON având în vedere preţul unui BTC la momentul de faţă.
Dar....spre surprinderea mea...o oră mai târziu am găsit în cont 150 de satoshii (nu valorează prea mult) şi am testat sistemul, adică, am retras cei 150 de satoshii fără nicio altă taxă ascunsă iar după două confirmări de reţea, satoshii mi-au fost transferaţi în portofelul virtual de la Holy Transaction.
La cum arată platforma...este promiţătoare-n viitorul apropiat pentru investitorii-n bitcoin!
De asemenea, aceştia au şi calculator de profit.
Am calculat cam ce profit ar fi pe 30 de zile cu suma minimă investită şi mi s-a arătat suma de 208,000 satoshii ce este echivalentul a 3,55 RON. 
Aici se vede clar faptul că am efectuat tranzacţia în sistem.
Iar aici arăt profitul pe oră plus că am putut să retrag din prima, fără vreo problemă.
În fiecare zi se poate monitoriza şi retrage profitul în funcţie de suma investită!
Acum voi aştepta să treacă luna ca să efectuez cererea de plată integrală!
Ca să faci o depunere în cont e simplu.
Îţi creezi contul AICI apoi dai click pe "make a deposit", alege suma pe care doreşti să o investeşti iar apoi efectuează tranzacţia. Vei fi notificat/ă pe e-mail în momentul în care plata este confirmată de către sistem.
Ca să retragi suma....click doar pe "withdraw funds", alege suma şi click pe retragere. E posibil să fie nevoie de 3 confirmări de reţea ceea ce înseamnă cam 30-60 de minute.
Deîndată ce suma aleasă ajunge în cont, sistemul minează pentru tine!
Sună super, nu?
Dacă-ţi place sistemul, intră-n echipa mea de referali, apoi la rândul tău invită prietenii tăi şi creează o întreagă afacere prin referralii tăi!

Mult succes,
Moneda Digitală!