Pesimistul vede partea goală a paharului, optimistul vede partea plină a paharului iar în timpul acesta când cei doi se ceartă cine, care, cum vede, imediat vine antreprenorul oportunist şi vinde paharul câştigând astfel scandalul. Concluzia: Oportunitatea înseamnă bani !

pagină

duminică, 28 februarie 2016

Platforma de investit BitRoi - Review

Platforma de investit BitRoi
- Review-

Ca de obicei în goana mea după bitcoin, aproape în fiecare zi descopăr câte o nouă platformă, sistem, generator, faucet, etc.
Eh, bine... de data asta am ajuns la BitRoi , o platformă unde poţi investi bitcoin şi primeşti profit în funcţie de investiţia pe care o faci, cu posibilitate de retragere în fiecare zi, după 24 de ore.
Mai jos ai planul de investiţie al platformei BitRoi.
Pentru început eu am ales primul plan cu 2,5% în fiecare zi.
Sună bine, nu? Mai jos te învăţ cum să intri în sistem. Pentru început ai nevoie de un cont pe care îl deschizi AICI..
Atenţie! Nu da datele tale de logare nimănui. După ce ai confirmat datele contului poţi intra în sistem!

Introdu Nickname-ul ales şi parola şi eşti în cont!
BitRoi NU este generator de bitcoin ci platformă de investiţie în bitcoin!
Când intri în cont, nu te aştepta să genereze câştig automat!!!
Cum depozitez?
Simplu. Sunt două variante de depozitare:
Prima variantă: Folosind meniul din stânga şi click pe "make deposit"
sau 
A doua variantă: Click pe "make deposit" direct de pe prima pagină a contului.
După ce te hotărăşti ce sumă doreşti să depositezi trimiţi suma aleasă către adresa care îţi este generată în sincronizare cu contul tău care este de forma adresei de mai jos!
După ce achiţi suma de investiţie, NU te aştepta să apară în 3 secunde în cont. Sunt necesare 3 confirmări de reţea şi poate dura de la 2 ore până la 6 ore să apară în cont!
Mai jos îţi arăt investiţia pe care am făcut-o!
(cum am zis anterior în alte postări, încep cu minimum de investiţie şi dacă-mi place continui, dacă nu, retrag, niciodată nu te avânta la sume enorme! azi un site poate fi, mâine poate să dispară!).
Am investit 0,001 BTC pe 23 februarie 2016 şi după cum se vede deja am efectuat două retrageri! Prima retragere a fost de 6,766 satoshii iar a doua retragere a fost de 5089 satoshii pe care am retras-o astăzi 28 februarie 2016!
Iar în portofelul virtual mi s-a confirmat că am primit-o la doar 20 de secunde de la retragere.
(click pentru a mări poza).

BitRoi este o platformă cu viitor promiţător! :) Nota mea este 9,8!
PS: Dacă intri în sistem, nu uita să-ţi inviţi prietenii prin codul de referral ce îţi apare jos pe prima pagină a contului pentru că primeşti 5% comision din investiţiile referralilor tăi!

Mult succes,
Moneda Digitală!