Pesimistul vede partea goală a paharului, optimistul vede partea plină a paharului iar în timpul acesta când cei doi se ceartă cine, care, cum vede, imediat vine antreprenorul oportunist şi vinde paharul câştigând astfel scandalul. Concluzia: Oportunitatea înseamnă bani !

pagină

vineri, 29 ianuarie 2016

Cum să faci 500,000 Litoshii în mai puţin de o oră?

Cum să faci 500,000 Litoshii în mai puţin de o oră?

Această postare este menită să ajute începătorii în domeniul cryptocurrencies.
Dacă eşti pentru prima oară pe blog şi nu ai idee unde să creezi portofel virtual pentru Litecoin, îţi recomand banca virtuală pe care eu o folosesc.
Aici ai portofel virtual multiplu pentru următoarele tipuri de monedă digitală:
- Bitcoin (BTC)
- Litecoin (LTC)
- Dogecoin (DOGE)
- Blackcoin (BCN)
- Dash 
- Peercoin (PCN).
Iar adresele de portofel virtual se află sub fiecare chenar în parte.
Atenţie! Important este să NU uiţi username-ul şi parola contului, dacă le uiţi, pierzi tot ce strângi. Am păţit asta cu 5 ani în urmă cu o adresă de Dogecoin pe alt domeniu şi am pierdut cam 9,000 Doge! 

Sistemul FaucetBox:
Acest sistem este un sistem de "robinete" (s)cryptate care oferă posibilitatea de a retrage satoshii în diverse coin-uri digitale la un anumit număr de minute: de la 5 minute la 24 de ore.
Mai jos îţi prezint cum am reuşit să fac 500,000 Litoshii în mai puţin de 60 de minute, dar mai întâi îţi prezint "agoniseala" de când am "auzit" de Litecoin (valoarea estimativă la 3,34 dolari).
0,00501050 am "strâns" în mai puţin de 60 de minute.
0,03130017 este suma totală pe care am primit-o de când lucrez cu acest sistem de faucets.
Aici este venitul mediu pe zi (în funcţie de cât de mult sunt activă pe fauceturi).
Aici arată timpul estimativ pentru atingerea sumei setate pentru retragere. 
Eu am setat la 0,00500000 litoshii şi plata se face automat de către sistem în mai puţin de 48 de ore direct în contul de pe Holy Transaction.
Aici este raportul dintre cât ai în cont şi cât mai trebuie până la suma finală iar în momentul când linia este verde 100% litoshii sunt gata pentru retragere.
În acest chenar este prezentat raportul de "câştig" al litoshilor în funcţie de activitatea mea sau a echipei de referrali. După cum se vede, nu este nicio linie portocalie (linia referralilor) ci este doar linia albastră ceea ce reprezintă propria-mi activitate.
Aici sunt dovezile de plată efectuate de către sistem încă de când am început (din 2015) iar ultima plată a fost efectuată ieri : 28-01-2016, după cum se vede mai sus.
În acest chenar îţi arată minimum de retragere automatică al litoshilor pe care l-am setat de două zile.
Iar în acest chenar îţi arată cam cât am făcut în mai puţin de 5 de minute.
189, 000 litoshii.
Frumos, nu?

Pentru a te ajuta ca începător, îţi pun la dispoziţie o serie de "robinete" Litecoin (cele pe care le folosesc eu) şi cum am spus mai sus, plata se face prin faucetbox. 
(în curând voi pune la dispoziţie şi liste cu robinete pentru bitcoin, dogecoin, bytecoin, peercoin, etc).
(ps: după ce prinzi "şmecheria" invită-ţi prietenii şi faceţi profit, tu ca "inviter" primeşti între 5 % şi 25 % din venitul fiecărui referral).

Deşi sunt multe robinete de forma celor de mai sus, multe dintre ele sunt scam sau nu au suficienţi coins pentru a efectua plăţi.
Cele 17 robinete de mai sus sunt testate de mine şi le recomand.
De asemenea, după ce iei prima "rundă" de litoshii, copiază adresa de referral şi invită-ţi prietenii!
Mai multe robinete vor fi postate-n curând! :)

Mult succes,
                                 - Moneda Digitală!