Pesimistul vede partea goală a paharului, optimistul vede partea plină a paharului iar în timpul acesta când cei doi se ceartă cine, care, cum vede, imediat vine antreprenorul oportunist şi vinde paharul câştigând astfel scandalul. Concluzia: Oportunitatea înseamnă bani !

pagină

vineri, 29 ianuarie 2016

Mina Cryptonică - 15 HashPower (GHS) gratuit - Tutorial (Testat)

Mina Cryptonică
- 15 HashPower gratuit -
- Tutorial - 

În această postare îţi prezint un sistem cât se poate de legal şi cât se poate de bun platnic ce provine din Thailanda.
Când am auzit de el, am rămas mirată, nu-mi venea să cred că oferă 15 HashPower gratuit la înscriere şi contracte de mining pe 15 ani.
Da, ai citit bine! Acest sistem oferă ca bonus 15 GHS gratuit pe 15 ani.
M-am interesat în cel puţin 10 surse legat de acest sistem şi mi s-a părut "wow, trebuie să-l încerc şi eu!". Zis şi făcut.
Pe 28.01.2016 mi-am făcut contul, aşa să-l testez ce-i poate "pielea" în timp de 24 de ore şi rezultatul e unul promiţător, neavând cerere de plăţi ascunse cum fac alte site-uri ce pretind a fi miners.
Sună tentant, nu? Mai jos îţi prezint paşii pe care trebuie să-i urmezi pentru a intra în sistem.
Pasul 1:
Pentru a intra în sistem accesează link-ul următor: Mina Cryptonică apoi apasă pe "Register". Găseşti opţiunea în bara de meniu de sus.
Introdu datele necesare cerute, apoi introdu captcha (Nu sunt robot) şi apoi click pe Register.
Felicitări! Acum ai cont!
Pasul 2:
Aşteaptă e-mailul de activare (în caz de nevoie) sau accesează direct contul prin Login.
Scrie username-ul ales, parola şi lasă liber chenarul Enter google 2FA token în cazul în care nu l-ai activat, după care click pe "remember me" şi apoi Login.
Felicitări! Acum eşti în cont!
Pasul 3:
Nici nu intri bine în cont că deja ai cei 15 HashPower gratuit de la înscriere, ca bonus, pe 15 ani.
Aici ai dovada contului meu!
În partea dreaptă îţi apare chenarul de forma următoare, apasă pe "plus" în cazul în care vrei să investeşti bani reali pentru a mina mai repede şi a face dublu profit.
Eu, personal, în acest moment nu investesc bani reali, doar cryptocurrencies unde mi se pare că site-ul este ok (plus dovezi de la alţi useri).
În aproape 24 de ore, sistemul mi-a minat 0,0005624. Pentru început nu este o sumă exagerată, dar cu siguranţă, în câteva luni voi retrage primul Bitcoin din sistem.
Aici este dovada sistemului că HashPower-ul este gratuit, chenarul de "expirare" este gol.
În cazul în care doreşti să investeşti bani reali, accesează secţiunea "BUY" şi acolo ai un calculator de forma următoare:
- Preţ
- Durată 
- Profit / Zi.
Minimum pentru retragere este 0,01 BTC.

Sună bine, nu?
Nu uita să intri aici Mina Cryptonică , să laşi sistemul să funcţioneze non-stop sau să investeşti, iar după ce ai prins "şmecheria" să foloseşti link-ul de referral şi să-ţi inviţi prietenii!
Atenţie! Dacă NU investeşti bani reali, NU te aştepta la un Bitcoin în 24 de ore!

Sper că acest tutorial te-a ajutat!
Mult succes,
      - Moneda Digitală!