Pesimistul vede partea goală a paharului, optimistul vede partea plină a paharului iar în timpul acesta când cei doi se ceartă cine, care, cum vede, imediat vine antreprenorul oportunist şi vinde paharul câştigând astfel scandalul. Concluzia: Oportunitatea înseamnă bani !

pagină

marți, 23 septembrie 2014

Definiţii în Marketingul online


Noţiuni introductive în Marketingul online



Te voi învăţa anumiţi termeni ce sunt folosiţi în marketingul online. 
Consideră că este un mic dicţionar ajutător.
Ce este Marketingul?
Marketingul este sistemul prin care se efectuează operaţia de vânzare precum şi cea de cumpărare.
Ce este Marketingul Direct?
Marketingul Direct reprezintă activităţi promoţionale efectuate de către comercianţi către clienţi prin intermediul vizitei personale a comerciantului acasă a client, prin telemarket/teleshopping, prin cumpărăturile făcute de acasă de către client, prin oferirea de monstre de produs, etc.
Ce este Marketingul de Gherilă?
Marketingul de Gherilă este o activitate de marketing neconvenţională, proiectată astfel încât să genereze rezultate maxime. Marketingul de Gherilă se desfăşoară prin crearea şi implementarea de strategii de marketing creative ce sunt diferite de metodele tradiţionale de marketing.
Ce este Marketingul de Nişă?
Marketingul de Nişă este o strategie de marketing specializată, marketingul de nişă fiind bazat pe dedicarea tuturor eforturilor de marketing către un mic segment al pieţei, opus întregii pieţe.
Diverse tipuri de marketing de nişă includ strategia consumatorului final, care este bazată pe deservirea unui singur tip de client final, strategia pe verticală, care necesită specializarea într-un nivel de producţie sau ciclu de distribuţie, strategia dimensiunii clientului, care presupune vânzarea produselor destinate unui consumator unic, strategia serviciului, care oferă un serviciu unic, care nu este disponibil la altă companie, strategia geografică, ceea ce presupune vânzarea anumitor produse sau servicii într-o singură şi anumită zonă geografică.
Ce este Marketingul Promoţional?
Marketingul Promoţional reprezintă un program sau mai multe programe destinate creşterii vizibilităţii, marketingul promoţional creşte vizibilitatea mărcii şi atrage după sine acţiunile consumatorilor. O campanie de marketing promoţional bună trebuie să fie capabilă să creeze activităţi destul de convingătoare incluzând concursuri, evenimente, programe de sampling, etc.
Ce este Marketingul de " Surpriză " ?
Marketingul de " Surpriză " reprezintă plasarea strategică de materiale promoţionale în cadrul evenimentelor care atrag atenţia consumatorilor şi a mass-mediei, marketingul de " surpriză " începe prin a identifica oportunităţile pe care le poate valorifica. Succesul acestei activităţi poate fi asigurat de urmărirea constantă a surselor media care oferă informaţii despre evenimentele ce vor veni, a manifestărilor sportive, a apariţiilor vedetelor, etc. Sursele mass-media sau media pentru marketingul de " surpriză " pot include mijloace precum: internet, radio, e-mail, postări, telefon, etc.
Ce este Marketingul Viral?
Marketingul Viral este o strategie ce încurajează oamenii să trimită mesaje promoţionale altor oameni, marketingul viral creează posibilitatea unei creşteri exponenţiale, depinzând de influenţa mesajului asupra publicului ţintă şi de expunerea acestuia la el. 
Ce este Marketingul Afiliat?
Marketingul afiliat este un program strategic ce oferă posibilitatea de câştiguri financiare tutoror celor care lucrează ca şi afiliaţi.

***
Cam acestea sunt cele mai importante definiţii în Marketingul online. 
Sper că te-au ajutat!