Pesimistul vede partea goală a paharului, optimistul vede partea plină a paharului iar în timpul acesta când cei doi se ceartă cine, care, cum vede, imediat vine antreprenorul oportunist şi vinde paharul câştigând astfel scandalul. Concluzia: Oportunitatea înseamnă bani !

pagină

sâmbătă, 20 septembrie 2014

Termenul " Faucet "



FAUCET
Despre " faucet " în domeniul " Moneda Digitală "
Ce înseamnă faucet?
Termenul faucet provine din limba engleză şi înseamnă robinet.
Ce înseamnă faucet în Moneda Digitală?
Faucet în Moneda Digitală înseamnă free coins ( bani gratuiţi ) .
Cine deţine faucet?
Faucetul sau robinetul poate fi deţinut de persoană fizică sau persoană juridică, în unele ţări chiar şi copii cu vârsta cuprinsă între 10-14 ani pot deţine un faucet ( ca o paranteză, cel mai bogat copil din SUA în vârstă de 10 ani deţine 100.000 BTC ).
Unde pot intra pe un faucet?
Peste tot, important e să cauţi, dar acum nu mai este nevoie, caut eu pentru tine şi am să îţi pun la dispoziţie cele mai bune fauceturi de pe internet, unele fiind deţinute chiar de către mari corporaţii sau bănci.
Am intrat pe un faucet, ce să fac?
Când intri pe un faucet pentru coins digitali trebuie să inserezi adresa ta de portofel virtual, să introduci un cod care ţi se cere ( ca să demonstrezi că eşti om şi nu un program-robot virtual ), în unele cazuri să scrii o parola sau un email şi apoi dai submit, claim sau get free coins, depinde de faucet.

*în curând am să postez toate fauceturile pe care eu le folosesc, atenţie, ca să ajungi la un câştig substanţial, trebuie să urmezi întocmai paşii pe care îi scriu pentru că ai de câştigat , doar că totul necesită timp şi răbdare. Ca să fi în temă cu toate postările mele am să te rog să te înscrii în dreapta sub arhivă unde scrie " abonează-te " cu e-mailul tău, merci.*